+358 10 327 4230 myynti@kettumarkkinointi.fi

Kreetalle voittomatkalle!

​Tjäreborg, Thomas Cook ja Talenthouse etsivät kilpailun avulla taidetta uuteen Cook’s Club -hotelliin – voittajat lennätetään Kreetalle toteuttamaan teoksensa

Tjäreborg ja Thomas Cook ovat julkistaneet uuden sukupolven matkailijoille suunnatun Cook’s Club -hotellikonseptin, ja etsivät taidetta elävöittämään ensimmäistä Kreikkaan avattavaa Cook’s Club -hotellia. Thomas Cook ja Talenthouse järjestävät yhteistyössä suunnittelukilpailun, johon visuaalisen alan tekijät kuten taiteilijat ja graafiset suunnittelijat voivat osallistua vaikkapa seinämaalausideallaan. Kolme kiinnostavinta installaatioideaa toteutetaan Cook’s Clubin yleisiin tiloihin.

Osana uuden Cook’s Club -hotellikonseptin julkistusta Thomas Cook ja Talenthouse järjestävät visuaalisen alan ammattilaisille suunnittelukilpailun, jossa valitaan kolme voittajaa. Talenthousen verkostoon kuuluu yli miljoona luovaa ammattilaista ympäri maailmaa, kuten kuvataiteilijoita, valokuvaajia, kuvanveistäjiä sekä graafisia suunnittelijoita.

Taiteilijat ja luovat ajattelijat voivat osallistua Thomas Cookin ja Talenthousen yhteistyössä järjestämään suunnittelukilpailuun heinäkuun loppuun mennessä. Kolme kiinnostavimman installation suunnitellutta taiteilijaa lennätetään syyskuussa 2018 Kreetalle toteuttamaan ideansa paikan päällä Cook’s Club -hotellissa.

“Cook’s Club on jännittävä, tuore lisäys omien hotelliemme tarjontaan, ja halusimme markkinoida uutta konseptiamme uudella tavalla. Samalla voimme tarjota hotellivieraillemme kiinnostavan ympäristön esimerkiksi Instagram-sisältöjen tekemiseen”, kertoo Remo Masala, Creative Director Hotels & Resorts, Thomas Cook.

“Cook’s Club tarjoaa meille mahdollisuuden tavoittaa uudenlaista asiakaskuntaa – esimerkiksi niitä ihmisiä, jotka eivät olisi koskaan aiemmin voineet kuvitella varaavansa matkaa Thomas Cookilta. Talenthouse sopii luontevasti Cook’s Clubin yhteistyökumppaniksi, sillä pääsemme yhteistyön kautta esittäytymään brändinä Talenthousen verkostolle sekä tekemään yhteistyötä lahjakkaiden visuaalisen alan ammattilaisten kanssa”, sanoo Jamie Queen, Group Marketing Director, Thomas Cook.

Suunnittelukilpailuun voi osallistua heinäkuun loppuun asti. Lisätietoa kilpailusta täällä.

Tjäreborg on toiminut Suomessa matkanjärjestäjänä vuodesta 1966 lähtien. Tjäreborgin tarjonnassa on yli 400 matkakohdetta yli 50 maassa. Tjäreborg myy tilauslennoilla tehtäviä valmismatkoja, reittilennoilla tehtäviä kaupunki- ja kaukomatkoja, risteilyjä, Formula 1 -matkoja sekä lentolippuja ja hotellimajoituksia. Tjäreborgin vuosittainen matkustajamäärä on n. 185.000. Tjäreborg on osa Thomas Cook Northern Europe -konsernia, joka on Pohjoismaiden suurin matkanjärjestäjäkonserni ja johon kuuluvat matkanjärjestäjät Ving Ruotsissa ja Norjassa, Spies Tanskassa sekä tilauslentoyhtiö Thomas Cook Airlines Scandinavia. Thomas Cook Northern Europe on osa kansainvälistä matkailualan konsernia Thomas Cook Group plc:tä, joka on noteerattu Lontoon pörssissä. Thomas Cook Group plc:n vuosittainen matkustajamäärä on n. 19 miljoonaa.

http://www.tjareborg.fi/